Babang Facebook ku

I pity those who loved me sincerely ..


aku suka panggil dia dengan sebutan babang codet .
*ngakunya reman .
hahahah :)

walau cuma lewat facebook , babang baik banget dengan aku .
sudah dianggep kayak abang sendiri .


hahaha .
orang nya suka centil tapi kayaknya babang ini orangnya setia kok .
he was always good with me ...
I assume uda like her own sister .. 
although sometimes rather annoying and rather ignorant
but he always makes me smile myself.


ini foto dia yang aku ambil diam-diam dari facebooknya .
masa malem-malem nge-WALL  facebook aku suruh isi blog aku dengan dia .
*ngakak 
daripada nangis ntar makanya aku posting 
*.* viss yaa babang .

"he is now again there is a problem in the family .
sad really see it but I believe I am one of this gaping brave and very strong person"
keep smile babang ku :)

0 komentar:

Post a Comment

 
Copyright © Marmud Kolong